dinsdag 26 juli 2011

Mini huisje.

Kijk, dit is mijn mini huisje !

Ik heb het pas gemaakt. Een beetje nagemaakt van een mini huisje dat ik bij Kristel in de winkel had zien staan en ik vond het zo schattig. Zij had het mee gebracht in een pakketje van een beurs en Martine heeft het voor haar gemaakt. Met de hulp van Martine en een beetje fantasie is het me gelukt om het te na maken. Het is echt wel klein want het is zelfs kleiner dan een koffietas. Echt een prulletjeswerk maar wel heel fijn om te doen. Het is vanonder wat bijeen gestropt en op een grote knoop vastgezet zo blijft het mooi recht staan en krijgt het dat bollig effect. Lief hé !

Martine heeft trouwens ook een hele toffe blog waarin ze haar mooie handwerkjes laat zien. Je moet er zeker eens gaan kijken!
http://bizzymartine.blogspot.com/


                                                   Tot morgen !!!

1 opmerking:

  1. hallo Anneke !
    wat een schattige foto's van je "pleegdiertjes", het moet inderdaad een gave zijn...
    Ik stuur je een dikke knuffel, ben door de was en plas na 3 weken reizen en veel emoties na Noorwegen...tot ziens!Sara

    BeantwoordenVerwijderen