donderdag 6 februari 2014

dagelijkse kost

Jaja, de drukke dagen zijn voorbij gevlogen. We zitten weer aan 'de dagelijkse kost' en we zijn al aan februari begonnen. Ondertussen hebben we hier al twee jarigen gevierd. Manlief en dochterlief kregen een lekker dessertbuffetje als de vriendinnen maandag op bezoek waren en die twee jarigen waren maar al te blij met hun mooi cadeau! Nogmaals bedankt iedereen!!!

------------  

En dan is er ook nog onze nieuwkomer Mousty!
Sarah kreeg hem van haar vriendje voor haar 21ste verjaardag!
Hij is echt heel schattig! 
Wisky begint er nu ook stilletjes aan gewoon te worden dat ze er een broertje bij heeft.


Dinsdag was het weer Dolle dinsdag. Virgi en Hilde wilden graag een vilten paddenstoeltje maken. Natuurlijk wilde ik hun heel graag helpen en kijk eens hoe vlijtig ze bezig zijn! Volgende keer maak ik een foto van het resultaat! 
-------------------

En waar ik mee bezig ben de laatste tijd? ...
Met heel veel dingen tegelijk. 
En tegenwoordig ben ik nogal in de ban van uiltjes. Die microbe kreeg ik van Ilse.
 Ze zijn niet moeilijk en je kan ze in alle maten maken. 


Zo ben ik ook op zoek naar een patroon van de echte "Meneer de uil" van vroeger op TV in vilt.
Het moet niet te groot zijn. 
Ik heb ooit zo eens een vilten beeldje gezien en dat was hand gemaakt met vilten lapjes.
 Heel mooi was dat!
Als iemand me hier mee kan helpen laat het me weten! 
Er hangt natuurlijk een leuke verrassing aan vast!
---
En dan nu oogjes dicht en snaveltjes toe!
X













2 opmerkingen: