donderdag 2 juni 2011

Juni

De tijd gaat snel, gebruik hem wel.
We zijn al juni, het gaat echt snel! Deze maand is mijn maand, de helft van het jaar. Ik ben dus bijna jarig. Is dat goed of niet goed? Ach, het stoort me nog niet, 42 is nog jong, neenee ik mag niet klagen.

Voor mijn verjaardag vraag ik "tijd", heel veel "tijd". Wie zal dat voor me vinden?
Ik heb weer zoveel plannen. Ik wil weer zoveel mooie dingen maken. Mijn huisje is nog niet af en ik ben ook nog bezig aan een hartjesplaid. Mijn haakwerk ligt mooi gezellig aan de haard in een korfje geduldig op mij te wachten tot ik nog eens in een haakstemming ben. Maar dat zal ik al bewaren voor de winter, ja, dat is winterwerk. Het plaidje met de hartjes is voor tussendoor en het huisje zou ik echt graag eindelijk eens afgewerkt zien.Weet je wat... ik doe het één voor één, gewoon rustig aan want het is een hobby. Geen gejaag meer. Ik ga er rustig van genieten, ja, zo ga ik het aan pakken.Waarom wil ik toch zo veel ?!

Dinsdag was het patchworkcursus en Zdenka was jarig. Ze had een taart laten bakken. Maar wat voor taart ?! Een prachtexemplaar !!! Helemaal in patchworkstijl. Echt heel mooi en ook nog eens lekker met slagroom en aardbeien in het midden !! Ik heb speciaal voor jullie deze foto genomen. Spijtig dat je alleen maar kan kijken en niet proeven.


Binnenkort ga ik ook nog eens iets lekkers bakken. Ik hou jullie zeker op de hoogte met foto en recept !
                                     Slaap zacht iedereen en zoete dromen.
                                                                  X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten