maandag 6 juni 2011

egeltje

Vandaag waren mijn liefste vriendinnen op bezoek. We komen af en toe samen en dan maken we er altijd een creatieve avond van. Karolientje was jarig en ze trakteerde met heerlijk zelfgemaakte flan met bosbessencoulis. En Krist'l leerde ons een lief klein egeltje maken. Zij heeft hier veel ervaring mee want ze kan ook hele mooie teddyberen maken. Dit egeltje is natuurlijk niet zo moeilijk als een teddybeer en we hadden het op één avond af kunnen krijgen. Nu ja ... Ik natuurlijk weer niet ... Je kent dat hé, babbelen, koffie inschenken, vlug met de hondjes buiten tussendoor, maar vooral babbelen en daar ben ik goed in hoor maar dan niet gecombineerd met naaien,  en zo raakte ik weer achter met mijn egeltje. Nochtans was Krist'l zo lief geweest om het mijne al op de stof klaar te tekenen zodat ik het alleen nog maar moest knippen, naaien, vullen en een snuitje geven. Maar jah... ik zal er zo tussendoor nog wat aan verder werken en dan raakt het ook wel af.
Iedereen ging dus fier met zijn egeltje naar huis behalve ik bleef achter met dit arme platte sukkeltje !

Maar dat komt wel goed ! Ik beloof het en hou jullie op de hoogte !
Tot binnenkort !!!
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten