vrijdag 24 juni 2011

Joepie ! Ik heb een volger !

Eindelijk heb ik een volger ! Ik had eigenlijk al heel de tijd het idee dat ik maar berichtjes op mijn blog zette alleen maar voor mezelf. Nu moet ik zeggen dat ik nog niet tegen veel mensen heb durven vertellen dat ik een blog heb. Ja, daarmee komt het misschien. Nu heb ik het een paar dagen geleden tegen drie lieve mensjes verteld en ik durf het bijna niet te geloven maar zij vinden mijn blog fijn. OEF ! Ik ben er blij om ! Ja, je hebt er zo geen idee van wat mensen er van denken hé. Daarom heb ik nu besloten om gezellig verder mijn verhaaltjes te doen en heb ik nu ook meer het gevoel dat er iemand mee geniet.

Wat ik vandaag kwijt wil is dat ik dinsdag naar een nestje kleine lieve poesjes was gaan kijken in de stille hoop er misschien eentje mee te nemen naar huis. Het waren echte mooie lieve katjes maar neen, er was iets dat me tegen hield.

Een paar maanden geleden is mijn allerliefste kater gestorven en ik ben er tot op de dag van vandaag nog altijd niet goed van. Dat heb ik maar al te goed ondervonden toen ik op poezenbezoek was. De mensen waar ik onze Felix 8 jaar geleden had gehaald hadden mij gemaild om mij uit te nodigen om naar hun nieuwe nestje poesjes te gaan kijken en zo hopelijk een nieuwe Felix te vinden. Ik ging er met goede moed op af maar kwam er verdrietig terug buiten. Neen, er was geen Felix meer. Ik probeerde ze te vergelijken en dat kan ik beter niet doen, ik weet het.
Marc en Sarah stelden nu voor om eens een heel andere poes te nemen en ze willen graag voor mijn verjaardag die er binnenkort al aankomt een nieuw poesje halen. Het is lief dat ze me willen troosten en het is misschien wel waar dat ik een heel andere poes moet nemen dan Felix want zo kan ik ze niet meer vergelijken en kan ik misschien toch terug een andere lieve poes hebben die ik ook zo graag zal zien.Want elk levend wezen is uniek.
Ja...eerlijk gezegd wil ik wel graag terug een poes. Het is zo gezellig in huis.
Een poes is altijd graag dicht bij je..als je aan je handwerk bezig bent, als je slaapt, als je leest eigenlijk overal houd ze je gezelschap. Sarah is ook een poezenliefhebster en zal er ook weer blij mee zijn....
O.K. ! Ik ga er voor ! Ik neem terug een poes !
Nu nog hopen dat onze Grumpy dat zo leuk gaat vinden...Hopelijk worden ze dikke vriendjes ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten