dinsdag 4 december 2012

Ongelooflijk maar waar!

Weet je nog het poezenkussen waar ik het laatst over had, dat ik al hééééél lang héééél graag zou willen hebben, of eigenlijk zou willen maken, wel dat ligt nu geweldig mooi in mijn eigen zeteltje in mijn living !!!
Toen ik deze namiddag bij Salgarollo was had ik het met Kristel over dit mooie poezen kussen dat ik graag zou willen maken. Toen ze het voor de dag hield om het eens goed te laten zien zag ik pas goed dat ik het echt nog altijd even graag zag als lang geleden toen ze het pas had gemaakt.
Maar natuurlijk zou ik nooit meer diezelfde stofjes vinden, 
ook al zijn er 100 stofjes die er wel een beetje op gelijken. 
Toen ik voor de grap zei dat ze het mij maar beter kon verkopen zei ze tot mijn grote verbazing "O.K." !!! Natuurlijk heb ik het kussen van Kristel gekocht! Wat had je nu gedacht? 
Ik moest er niet eens over na denken. 
Eigenlijk wel fijn om iets van haar hand te hebben. Binnenkort schrijft ze een boek. Het zou in september uitkomen. Ik verheug me er al op.

Nu ik het kussen dan niet meer ga maken heb ik een ander werkje in handen genomen. Mijn oude stoeltje stond hier maar kaal en in een hoekje dus ga ik het een opknapbeurt geven. Ik ga een grote granny square haken met in het midden een uiltje. Deze zal ik iets groter haken dan het zitje zodat ik mijn haakwerkje er dan met een ingenaaide rek kan over trekken. Het zal een heel ander zicht zijn als dat gaat klaar zijn.



Het was vandaag weer een vrolijke bedoening daar op onze dolle dinsdag.
Virgi ontving haar prijs die ze gewonnen had met de wedstrijd van de stoffen-collectie van Kristel.


De speldenkussentjes werden uitgedeeld.
Iedereen had er zijn werk van gemaakt. Ze waren allemaal heel mooi!
Bedankt allemaal !!!

Anita is een mooie kersthuisjes-plaid aan het maken. Ze werkt er af en toe eens een blok voor af met een grappig huisje op. Vandaag had ze haar resultaten mee gebracht. Omdat ik ze echt heel mooi vind wil ik ze graag aan jullie laten zien.






Het was een heel fijne gezellige namiddag.
Ik heb er van genoten!


Jaja Martinneke, noteer alvast de nieuwe data voor volgend jaar
 zodat we geen dolle dinsdagen moeten missen!
---

Vandaag kreeg Laura ook haar winter outfit aan. 
Het blauwe kleedje werd wat te zomers 
en ze was voorzien in haar koffertje voor de koudere dagen.
Jullie zien het, Laura maakt het goed en voelt zich hier al helemaal thuis.
X












1 opmerking:

  1. En ik dacht nog wel dat ik u nu eindelijk iets groters zou zien maken!!!! Ni dus, madammeke koopt het gewoon.........nu moeten we dan maar eens bekijken wat ge dan kunt beginnen maken. Liefst iets van minimum 1m op 1m!!!! :-)
    Grtjs Martine

    BeantwoordenVerwijderen