zondag 2 december 2012

Hier zijn we met de mosselen !!!!!!!

Heb je dat al ooit gezien? Verse mosselen op een quilt opendeurdag ?
Wel Bij Salgarollo kan dat allemaal !
Dit weekend was het dus kerst-opendeurdag bij Kristel Salgarollo in Westerlo.
Het was de moeite en als je er niet bent geweest mag je gerust spijt hebben.




Voor nog meer mooie foto's moet je zeker eens kijken op de blog van onze Bizzy Martine.

Dankjewel Martinneke voor het mooie hartje !!!!
Dat was een echte verrassing !
X X X


Maar wat is er dan eigenlijk met die mosselen ?...
Wel kijk maar goed! Hier zijn ze, in de kleine bakjes tussen de mooie plaids!
Een andere lieve Martine die ook van patchwork en nog meer van dieren houd heeft ze voor mij mee gebracht, dus mee naar huis genomen zitten ze nu lekker warm samen met nog een paar mooie slakjes in mijn aquarium op mijn badkamertje. Gezellig als je in je badje zit en je hebt uitzicht op al je visjes, slakjes, en ... zoetwatermosseltjes... 
 Neenee, ze waren niet om op te eten! 
Dankjewel Martine, ik ben er reuze blij mee en ze hebben het hier goed !!!
X X X







3 opmerkingen:

  1. 'T Was gezellig hè!!! En ik stond stil voor de foto, maar gij hebt bewogen hè!!!!!
    Tot morgen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha! Voor één keertje stond je eens stil ja, dat was zeker moeilijk als je zo een "bizzy Martine" bent ?!?

      Verwijderen
  2. Dit was wel een heel bijzondere buit die je van een open dag mee naar huis mocht nemen! Geniet er maar van, groetjes
    lida

    BeantwoordenVerwijderen