maandag 3 december 2012

Lege bokalen.

Gooi je lege bokalen deze tijd niet zomaar weg! Nee! Je kan er iets leuks mee maken!
Laatst waren manlief en ik een dagje gaan shoppen. In een decoratie winkel viel ons oog op mooie glazen potten waar een geruit lintje rond gebonden was en een hangertje er aan met een kaarsje in. Heel erg simpel!
Thuis gekomen ben ik direct op zoek gegaan naar glazen potten, lintjes en hangertjes van de kerstboom en dit werd het resultaat. Echt gezellig en je maakt er iedereen blij mee!
                                                                              ----

Vandaag merkte ik ook op dat ik 30 volgers heb! Hartelijk bedankt allemaal!!!
Dit had ik nooit durven hopen.
Ook Brigitte en Joke,  wees welkom op mijn blog!


Dit kussen wil ik jullie ook nog even laten zien. Het is gemaakt en ontworpen door Kristel Salgarollo. Eigenlijk al heel lang geleden. Nog toen ze in haar huis haar winkel had. Dit kussen is altijd mijn favoriet geweest en ik heb er dikwijls aan gedacht om het eens te maken. 
Morgen is het weer dolle dinsdag en ik denk toch dat ik het ga proberen. Met Kristel in mijn buurt hoop ik dat het me zal lukken... 
En morgen is het ook speldenkussentjesdag! Negen pakjes mag ik open maken, 
allemaal met zelf gemaakte speldenkussentjes er in! Spannend! 
Ik kijk er al echt naar uit !



3 opmerkingen:

  1. Ann, het is nu iets na 1 en lig eindelijk in mijn bed. De speldenkussentjee zijn klaar. Slaapwel en tot morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kussen en wat leuk al die potjes! Veel plezier met je speldenkussentjes, fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Lida,
      Wat fijn dat je telkens mijn blogje weer leest en een reactie voor mij achter laat.
      Nog een fijne Sinterklaas avond!
      Groetjes,
      Ann
      X

      Verwijderen