maandag 20 februari 2012

Kuikentje !

En ja hoor ! Deze morgen vol spanning gaan kijken naar het piepende kuikentje in het ei en er was hard gewerkt deze nacht want de barst was al veel groter !
Een uurtje later nog eens gaan kijken en daar is ze dan ...
nog helemaal nat en vermoeid komt ze even piepen,
Bij de andere eitjes is er nog altijd geen leven te bespeuren, dus nog een beetje afwachten.
Deze kleine mag nog lekker opdrogen in het broedkastje tot straks.
Amaai, het word hier krap tussen al die eitjes.
 Nog een beetje hopen dat er nog broertjes of zusjes uit komen.
Lekker opgedroogd mag ik in mijn verwarmde bakje. Zo zie ik er alveel beter en donziger uit hé. Tegen een warmwaterkruikje en in een zacht dekentje want tot nu toe ben ik nog altijd alleen. Maar ik word hier met open armen ontvangen dus denk ik dat ik het hier wel naar mijn zin ga hebben hoor.
XXX






1 opmerking: