zondag 4 september 2011

Pijnlijke zaak !

Wat een pechdag was het gisteren !
 Het was een mooie warme dag en we wilden op het laatste nippertje nog barbeque doen. Dus ik in alle haasten de keuken in en vlug wat lekkers gemaakt om dan gezellig in de tuin wat te gaan genieten. (dacht ik toch). Net als alles klaar was plette ik dus mijn vinger tussen de deur. Ooh ! hoe pijnlijk ! Ik werd misselijk van de pijn en de tranen liepen over mijn wangen ! Maar als de pijn dan een beetjes draaglijk werd na een paar pijnstillers en ijsblokjes ging ik dan maar wat proberen te eten. Maar nog geen half uurtje daarna waren we zo vlug terug ingepakt als dat we uitgepakt waren, honderden muggen komen ten aanval ! Wat zeg ik ? honderd ? Neen, duizend muggen !! Antimuggenkaarsjes en muggenmelk, niets hielp ! Dus, terug binnen. helemaal vol muggenbeten en een pijnlijke vinger.Wat voelde ik me zielig !
Vlug mijn badje genomen, ingesmeerd met muggenbetenzalf en een ingepakte vinger tegen mijn ventje gekropen in de zetel, lekker veilig zodat me niets meer kon overkomen. Dat was het beste wat ik gisteren avond nog kon doen.
                              
Vandaag ging het al iets beter met mijn vinger maar ik moest er wel voorzichtig mee zijn. Dat was niet altijd gemakkelijk want "stil zitten" staat niet in mijn woordenboek !
                     
                                             

1 opmerking:

  1. Hey Ann, van pech gesproken!!! Ik hoop dat het al beter gaat met je vingers. Tot morgen

    BeantwoordenVerwijderen