woensdag 31 augustus 2011

Mooie stofjes !

Telkens ik bij Salgarollo naar het vrij atelier ben geweest zit mijn hoofd vol met alle mooie dingen die ik daar weer heb gezien ! Er is altijd wel iets nieuws waar je kan van genieten. Op al die tijd dat ik er kom heb ik al veel geleerd. Ik durfde vroeger alleen maar dromen van mooie handwerkjes die er heel ingewikkeld uitzagen en waar ik echt niet durfde aan te beginnen. En ondertussen heb ik toch al heel toffe dingen gemaakt.

Alles wat ik daar mooi vind wil ik dan ook delen met mijn vriendinnen hier thuis. Ik vertel hun over alles wat ik er weer heb gezien en wat we een samen kunnen maken. Zij zijn natuurlijk ook verzot op de stofjes van Salgarollo. Als we dan eens samen komen is het altijd een gezellige avond. Sol de oudste van de vriendinnen met het jongste hart staat ons ook altijd bij met raad en daad. Op haar kunnen we altijd rekenen.We zijn er altijd voor elkaar en we zitten allemaal boordenvol patchworkkriebels ! Een warme gezellige hobby !!! Als we meer tijd hadden zouden we niets anders meer doen !!!

Gisteren was het dus weer zo een gezellige namiddag in Westerlo.
Er kwam juist een levering binnen van Tilda. Twee nieuwe boeken, blikken dozen, rekjes, kartonnen doosjes en nog meer ! We konden niet wachten om alles te zien ! Martine kon niet volgen met uitpakken van al die ongeduldige dames ! Spannend !
Je kan ook nog meer foto's en uitleg bekijken op de blog van Bizzy Martine van deze laatste namiddag van de grote vakantie bij Salgarollo.
Vanaf volgende week starten we weer met onze vaste groep. Ik zal weer blij zijn iedereen terug te zien en de vakantieverhalen te horen.
We zullen weer veel bij te praten hebben onder mekaar ! En ik ga proberen mijn Mickey Mousse cake te bakken waarvan ik de vorm heb mee gebracht van Disneyland ! Jaja, gebak hoort bij een gezellige namiddag vind ik !!!
  Van deze heerlijke koffie tafel kan je niet eten maar je mag er wel naar kijken.
                                    
                                                             Tot de volgende keer !

1 opmerking: