maandag 4 juni 2012

Jaja ik weet het dat ik de laatste tijd niet veel meer op mijn blog vertel maar de laatste weken is het toch zo druk hier. Er word hier hard gewerkt. Vooral in de tuin want we willen graag dat ze eens af geraakt.
Eindelijk eens geniet van onze tuin in plaats van er altijd hard in te moeten werken. Maar al dat werk werpt zijn vruchten wel af want er komt schot in de zaak, het komt wel goed.
Gelukkig heb ik een heel handige man die echt vanalles kan !!!

Dan zijn er ook nog de exames en dat kan je hier heel goed merken. Sarah heeft heel de tafel in beslag genomen en dat is deze weken haar domein. We eten in de veranda dus dat is geen probleem maar het lijkt wel of we nu rommelig wonen en dat vind ik minder fijn. Morgen haar eerste exame dus dan kan de echte stres pas echt beginnen. Duimen dat het goed zal zijn dat is het enige wat ik kan doen.


De opendeurdagen bij Salgarollo waren ook goed geweest. Er was weer heel veel moois te bewonderen. Als je daar zo rond loopt dan gieren de ideetjes toch rond je in hoofd! En al die mooie plaids en handwerkjes en stofjes! Hmmm! Ik kon er weer niet genoeg van krijgen!
Bizzy Martine stond ons al vrolijk op te wachten als we daar aan kwamen.
Ga zeker ook eens op haar blog kijken naar meerdere foto's van deze opendeurdagen.

 Proficiat Kristel, het was weer veel werk voor jullie maar het was weer de moeite voor ons !!!!
Ik kijk al uit naar de kerstdagen !

Maar eerst nog wat genieten van de zomer, als die wil komen tenminste...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten