woensdag 19 oktober 2011

herfst

De herfst is een gezellige tijd.
Als het weer een beetje mee zit kan je mooie wandelingen maken en als je dan thuis komt een lekker warm tasje chocolademelk drinken met een zelf gemaakt appelgebakje er bij. Dit paddenstoelendorpje kwam ik tegen in onze tuin. Toevallig had ik ons fototoestel bij en heb er vlug een foto van gemaakt. Zalig vind ik het om nog stilletjes te fantaseren dat er een hele kabouterfamilie woont. Ik laat ze dus maar rustig hun gangetje gaan en ga ze niet verder storen.
Ook kreeg ik een paar mooie eikels en natuurlijk kon ik het niet laten
om er dan kleine kaboutertjes van te maken.
En nu ik toch bezig was met knutselen en in een echte herfststemming was
maakte ik ook nog een klein eekhoorntje.
Geniet nog van de herfst en vergeet niet dat kaboutertjes misschien wel echt bestaan.
Dus laat de paddenstoeltjes in je tuin maar gezellig staan.
Tot binnenkort !

1 opmerking: