woensdag 11 december 2013

Op bezoek.

Vandaag nam mijn vriendin Krist'l me mee naar iemand heel speciaal. Naar Carinne, ze woont in Hasselt samen met haar man in een super gezellig klein rijhuisje. Als je er binnen komt voel je al dat je welkom bent. We kregen er een warm ontvangst.
Maar wat je dan te zien krijgt is echt speciaal, warm gezellig en je hebt er ogen te kort om al dat moois te bewonderen dat Carine dan ook nog eens zelf heeft gemaakt.
Natuurlijk wilde ik jullie een beetje laten mee genieten van de sfeer en mocht ik er een paar foto's nemen.
Krist'l met Carine in het gezellige keukentje.

Mooie taartjes, schoteltjes, poppen, 

Prachtige rekjes vol met haar mooie creaties.

Het lieve ateliertje waar Carine de mooiste handwerkjes tevoorschijn tovert!

Samen met haar man hadden ze echte Hasseltse speculaas gebakken voor ons.
Dat was heel lekker en de koekjes ook.


Natuurlijk sprak het mooie poppenhuis mij heel erg aan. 

Hier een hertje uit een Thildaboek helemaal naar Carine haar smaak gemaakt.

,


Beertjes, plaids,


Alles om ter mooist!
Natuurlijk wil ik bij deze Carine en haar man bedanken voor de fijne en gezellige namiddag,
 en dankjewel aan Krist'l omdat ze er voor zorgde dat ik deze lieve mensen leerde kennen!

Carine heeft ook een blog : liesjekatcom.blogspot.be
Op facebook vind je haar onder de naam Carine Verneirt.


1 opmerking: