vrijdag 6 mei 2011

Huisjes

Vandaag heb ik mijn huisje eens goed bekeken waar ik al een tijdje geleden aan begonnen ben. Ik heb eigenlijk een zwak voor huisjes. Telkens als ik een mooi patroontje zie om een huisje te maken wil ik er aan beginnen. Spijtig genoeg wordt het op den duur veel te veel allemaal. Ik ga nu niet alles opnoemen waar ik mijn schaarse vrije tijd in steek want dat is veel te veel. Voor mij zijn de dagen te kort. Iedereen die aan handwerk doet zal dat ervaren. Ik heb mezelf nu terwijl ik naar dit huisje zat te kijken voorgenomen dat ik alles waar ik aan bezig ben eens eerst ga af maken. Als dat maar zal lukken.....


Dit is dus mijn huisje. Het is een ontwerp van Kristel van Salgarollo. Ik heb het paroontje en de stofjes bij haar gekocht. Ik ga er ook geregeld op cursus en daar krijg ik hulp als ik ze nodig heb. Ik heb er al veel geleerd en vooral veel ideetjes opgedaan.



Maar er is nog wat werk aan de winkel !!! Mijn huisje moet dus afgeraken !
De onderkanten nog dicht naaien, de bodem er nog in en dan het dak er op. Het dak moet openklappen zodat ik het huisje dan kan gebruiken als opbergdoos.
Ik ga mijn best doen.

Tot binnenkort !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten